ماه من

10.خاله فرزانه

1392/3/25 15:37
نویسنده : me
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  گلدونه مامان

اوضاع چطوره خوبی ؟

خو مامان من این همه حرف میزنم تو هم یه جوابی بده به من...

 دوست دارم زودتر چشمامو باز کنم و ببینم تو بغلمی.... کی اون روز میرسه......

مامانی این پست در مورد خاله فرزانه مینویسم...یه خاله خوب برای شما و یه خواهر خوب واسه مامانی..

که اون ور دنیا زندگی میکنه...(دقیقا همون کشوری که عمو علی هست )

خیلی دوره ولی من عاشقشم ووومیدونم که تو هم همین حس بهش خواهی داشت عزیزکم...

خاله نی نی نداره ولی خیلی نی نی هارو دوس داره و از بودن شما خیلی خوشحاله...

تند تند هم واسه شما سوخت میفرسته ...اون هم سوخت موشک... (شکلات های خوشمزه )

یه کارت تبریک هم برات فرستاده که با همسر عزیزش عمو دیوید مهربون نوشتن

 و کلی برات آرزوهای خوب کردن..کاش این اوضاع دلار بهتر بود ...خیلی دوست داشتم

 

یه سر میرفتم پیششون...ولی با این اوضاع اقتصادی ...بگذریم....

باز خاله مهربون وقتی فهمید

شما یه گل پسری هستی برات هدیه فرستاده...البته یه هدیه نقدی هم لطف کردن

که مامانی همشو برات خرج کرد
 

حالا هم عکس سوغاتی هاتو میذارم مامانی من که خیلی دوسش داشتم 

امیدوارم تو هم دوست داشته باشی


 







این هم کارت تبریکت مامانی جون با سوخت موشک (البته بقیه اش تو یخچال :))) )

مامانی همشون مبارکت باشه عزیزکم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرام
25 خرداد 92 17:31
مبارکههههههههههههدست خاله جونی هم درد نکنه بسیار عالییییییییییییییییی


مرسی خاله ...قابل شما رو نداره
tahmin
26 خرداد 92 12:32
مبارک ...خاله فرزانه دستت درد نکنه
خیلی خوشگلن
پسرمون میپوشه اینا رو مامانش هم عکسشو میفرسته برات ببینی خوشال شی



مرسی خاله.. عکس که حتما...اگه یادم رفت تو یادم بنداز
انوشه
30 خرداد 92 16:29
مبارک باشه هانی جون
انشااله نینی به سلامتی از همه شون استفاده کنه


مرسی انوشه جونم...
خاله الهام
2 تیر 92 15:55
هانی مبارک باشه
خیلی خوشگلن




قابل نداره خاله..چشمات خوشگله...
tahmin
2 تیر 92 18:19
3 تیر تولد امام زمانه.آرزو کن 10 صلوات برای سلامتی اقامون بفرست . وبرای 10 نفر بفرست تا میلیونها صلوات نثار اقامون بشه اخر حلقه نباش عوضش تا روز تولدش بهت یه کادو میده .بسم الله شروع کن...
هما
12 تیر 92 22:46
مبارکش باشه عزیزم یکم بیشتر فعالیت کن تو وبلاگ بچه
خب زود زود آپ کن


چشم خاله جون....
@زهرا@
20 تیر 92 12:36
سلام هانی جونم چطوری خانمی؟حال خودت و نی نی خوبه؟چرا دیگه آپ نمیکنی عزیزم؟من همش سر میزنم ولی میبینم آپ جدید نداری

سلام عزیزم ما خوبیم...مرسی که سر میزنی ...به زودی آپ میکنم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد