ماه من

14.سفر کوتاه

1392/5/22 11:17
نویسنده : me
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  کوچولوی من..

این روزها خیلی زود میگذره...هم دوست دارم بگذره هم نه...هم شیرینیه این روزهارو دوس دارم

هم دوس دارم زودتر روی ماهتو ببینم....

بالاخره خاله زهرا نی نی کوشولوش به دنیا اومد...ایشالا خوش قدم و خوش روزی باشه...

من و بابایی تصمیم داشتیم تو تعطیلات عید فطر خونه بمونیم اما یه دفعه بابایی متحول شد و

 تصمیم گرفت بریم شهرستان آبا و اجدادی...

هم خانواده ما تعطیلات رفته بودن اونجا هم مامان بابایی بیشتر سال اونجاست و

فقط فصل سرما میاد تهران...

خلاصه که پنجشنبه ساعت ١٢ شب تصمیم گرفتیم و  ٦ صبح راه افتادیم...

خدارو شکر اذیت نشدم و خیلی راحت رفتیم...


برای ناهار با فامیل بابایی رفتیم دشت ..قبل رفتن من دراز کشیدم تا استراحت کنم ولی مگه

 تو وروجک گذاشتی ..ازبس منو لگد بارون کردی نتونستم عمیق بخوابم..

هوا خیلی خوب بود..اون روز خیلی خوش گذشت ..شب هم تا اخر شب با بچه های عمه گفتیم و خندیدیم ...

فرداش هم با خانواده ی مامانی بیرون بودیم..تا ظهر که بابا گفت زودتر راه بیافتیم که به ترافیک نخوریم...

خوب شد راه افتادیم چون بقیه حسابی تو بارون و ترافیک مونده بودن ولی ما ٤ ساعته خونه بودیم..

این روزها خوب میگذره...امیدوارم همیشه اینجوری خوب باشه...فردا باید بریم دکتر و باز

همون استرس همیشگی...

امیدوارم همه چی خوب و روبه راه باشه ....این دفعه هم بابایی باهامون میاد ..خواهشا دیگه نگرانش نکن

خیلی مواظب خودت باش عزیزکم...خیلی دوست دارم...
 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرام
22 مرداد 92 16:15
همیشه خوش باشین خاله جونی


قربونت خاله
tahmin
23 مرداد 92 10:46
همیشه به سفر و گشت و گذار
از این به بعد سه تایی
همه چی خوبه نگزان نباش


ممنون خاله
سمیه
26 مرداد 92 15:29
همیش به سفر و خوشی
انشالا تو بغلت بگیری و باهم خوش و خرم برین گردش و مسافرت


مرسی خاله...
sarasim
3 شهریور 92 12:40
عزیزم مبارکه من تازه فهمیدم
چه مامان خوبی چه وبلاگ خوکشلی برا نی نیش درست کرده
ایشالا همتون شاد و سلامت باشین


مرسی عزیزم...چشات خوشگله...ایشالا شما و کوچولو هم شاد باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد