ماه من

7.پسر یا دختر!!!!

1392/3/3 16:17
نویسنده : me
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نینی گولوی من

حالت چطوره عزیزکم؟

امیدوارم خوب خوب باشی و من خدایی نکرده اذیتت نکرده باشم...

نی نی جونم هفته پیش وقت دکتر داشتیم یادته....خداروشکر مشکلی نبود و همه چی خوب بود...

هم سونوگرافی هم دکتر تایید کردن که 99درصد شوما یه پسر کاکل زری می باشی ....

خوش اومدی پسرکم
 

واسه من  فرقی نمیکنه پسر باشی یا دختر ولی باباییت خیلی خوشحال شد...

آخه خانواده بابا جون نوه ی پسر ندارن...

همه چشم امیدشون به مامانی بود تا ببینن چی میشه...البته هنوز بیخبرن و فقط زن عمو زهرا میدونه...

هر چی هستی عزیز دل من و بابایی هستی حرف و فکر بقیه اصلاااااااااا برام مهم نیست....


راستی دکتر برام آزمایش خون هم نوشته بود که یه راست از مطب رفتیم آزمایشگاه و خون دادم...

چقدر این روزها همه چی خوبه...دارم برای خریدن سیسمونی و وسایلت آماده میشم...

امیدوارم از چیزهایی که برات میخرم بعدا راضی باشی ...

خیلی مواظب خودت باش عزیزکم...

مامانی خیلی دوست داره قد تموممممممم آسمون

 پ.ن : به دلایل ناموسی از گذاشتن سونوگرافیت معذورم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرام
14 خرداد 92 19:39
به سونوگرافی من ایمان بیار! از همون اول گفتم پسره! والا به قرعان!


خاله من از روز اول به تو ایمان آوردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد